2009. május 9., szombat

Takaróba burkolózni..

Bár egyre melegebb van, (most hétvégén már nyári meleg), nekem mégis egy takarón jár az agyam. Na, nem mintha fáznék..

Régi nagy vágyam egy gyerekpléd, amiről mindig az jut eszembe, hogy talán majd a dédunokám is bele fog burkolózni, miközben anyukája meséli, hogy ezt a családi erekjét a dédnagymamád kötötte :-))

Egybe egyszer már belekezdtem, de félbehagytam, aminek több oka is van. Pl. mert rájöttem, hogy ez nem az én stílusom. Nem tettszenek igazán a színei, pedig én válogattam össze. De a legnagyobb baj, hogy mivel akkoriban szinte csak a helyi rövidárú bolt volt a egyetlen lelőhelyem, így csak műszálas fonalra tudtam szert tenni, amit egyszerűen NEM SZERETEK. Zavar szegénynek a léte, pedig nem érződik rajta, finom puha a tapintása. Olyan nekem mint egy túlszilikonozott női száj, hamis. Bocsánat, remélem nem sértek senkit, de ez jut róla eszembe.

És íme, kidobni azért mégsincs szívem..








A patchwork technikát egyébként sokminden másra is lehet használni, a blogoló hölgy, akinek a blogjáról ezt a képet vettem, pl. szinte csak evvel a technikával dolgozik.


Rengetek patchworkös takrót lehet találni a neten, mert itt nem kell küzdeni kötés közben a takaró szélességével és súlyával, hanem csak a kis négyzetet kell mindig kötni.
Ha ven kedved még német patchwork kötőklubhoz is csatlakozhatsz!
Szép napot!


Utólagos bejegyzés:
Most látom, hogy hasonló készül ezen a blogon. Bár talán ez mégis más technika, hisz itt láthatólag a pulóver egyben készül, míg az én takarómnál a szemek a befejezett négyzet oldalára szeded fel.

7 megjegyzés:

swarbli írta...

Szerintem semmi gond nincs annak a takarónak a színeivel. Sőt szerintem kifejezetten kellemes az összhatás!
Lehet, hogy egyszer én is kipróbálom ezt a technikát!

mágnes írta...

Nekem nagyon tetszik! És nem lehet minden gyapjúból. Persze az lenne az ideális, na de nem olyan egyszerű beszerezni, mert például itthon nehéz sokféle élénk színt találni.

Kangamama írta...

Köszi Lányok! Így a képet nézve már nekem sem annyira rossz, inkább csak egy kicsit "idegen". Lehet, hogy majd összebarátkozunk egyszer és mégis befejezem.

ZuccheroFilato írta...

Szia! Ugy làtom a màniànk az ugyanaz..imàdok kotni mièrt nem tudom..Egy ideje èn is morfondirozom egy takaròn de egyenlore mèg nem volt bàtorsàgom belekezdeni
Ciao, Aniko

Kangamama írta...

Anikó! Én már bele is kezdtem a másikba. Majd bemutatom hamarosan. Jó vastag a tű meg a fonál, így haladós a dolog..

Lonci írta...

Nem rossz, szerintem bátran lehet kötni ilyeneket is. Bár én most csak kibic vagyok, régebben sokat kötöttem, most más a kedvenc, de lehet, hogy ősszel újra fogok. Legalább lesz akik inspirálnak, mint ax szemesnél is.

Kangamama írta...

Kedves Lonci!
Örülnék neki, végülis erről is szól a blogolás, inspiráljuk egymást!