2010. április 26., hétfő

Válság!!

Válság van. Most nem a gazdaságira gondolok, hanem sajnos a saját alkotóimra.
Ilyet még nem éltem meg, hogy esténként ennyire ne legyen kedvem kötőtűt fogni. annyira, hogy semennyire. Bánt a dolog, mert imádtam kötni, és hiányzik is a kreatívoskodás, meg hát ott a sok szép felhalmozott fonal, ami csak vár és vár...
Én is várok. Kivárok. Hátha elmúlik.
Szóval nem véletlen, hogy ennyire rég raktam ide fel a blogomra bejegyzést. Lehet, hogy ez lesz az utolsó? Őszintén remélem, hogy nem és visszatér a régi lelkesedésem.

Addig is tud valaki bíztatni valamivel?





Az utolsó bejegyzésemben takarót akartam kötni. Hát a baba, akinek lett volna, azóta megszületett, a takaró nem. De azért ezek a kis holmik csak elkészültek, ha lassan is.

8 megjegyzés:

Gabella írta...

Hidd el, el fog múlni! Nézegetsz majd blogokat, és egyszer szembejön veled egy ötlet, amit muszáj megvalósítani. Addig se aggódj, olvass, hímezz, akármi, ne zavarjon, hogy most nem kötsz! (Nálam volt olyan, hogy ÉVEKIG nem kötöttem semmit!)

Melinda írta...

Óóóó, ne keseredj, szerintem ez mindannyiunkkal előfordul. Aztán majd elmúlik - előbb vagy utóbb.;)

ercsu27 írta...

Kinga, épp a napokban gondoltam rád...
Biztosan elmúlik majd!

Kriszta írta...

Tündériek a babarucik!!! :)
Amikor nálam jelentkezik az alkotói válság, hagyom és nem csinálok semmit sem... Aztán elkezdek képeket, blogokat nézegetni, és el szokott múlni. A lényeg, hogy ne erőltesd, elmúlik!!!

Kangamama írta...

Köszi a válaszokat, én is így gondolom, nem erőltetem, majd csak elmúlik.
Erika! Nekem is eszembe jutottál, a szépséges fonaladdal kapcsolatban, amihez még hozzá sem nyúltam :-(

Gabi, ezt örömmel olvastam, mert nálad szépen elmút!

Hát, Lányok egy darabig most lehet, hogy nem hallotok felőlem.
Nektek viszont jó kötögetést!!

Maimoni írta...

Ó, én is csak megerősíteni tudom, amit mások is elmondtak: elmúlik! Az alkotókedve előbb-utóbb visszatér. :)

Namata írta...

Bizony elmúlik , én is csak ezt mondhatom !:)
Keresgélni szoktam ilyenkor a neten vagy újságban szép mintákat , esetleg mást kreatívkodok helyette .Aztán egyszer csak jön az ihlet !:)

fenci írta...

Szia! Épp a Saartje-bootiest szerettem volna megkötni, csak nekem (habár értek angolul) ez egy kicsit bonyolult... Ha szépen megkérlek segitesz leforditani a leirást? Előre is köszi ha válaszolsz! egy 33 hetes kismami